keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Childhood Memories

 

 Oli iha pakko laittaa tuo video tuohon ku eksyttiin tässä yks päivä Annan kans kattoon youtubesta jotain Gimmelin ja Janen ja muitten vastaavien vanhoja videoita ja sitte ku tuota katottiin nii huomasin, että eikös se jumalauta ole JUSSI 69 joka soittaa noita rumpuja tuolla takana!!?? Mitää?? Eikä siinä ollu vielä kaikki... Sitte huomattiin kun katottiin sitä Janen Perhonen-biisin videota, että se yks niistä naisistahan on raskaana.... Siellä se tanssahteli minihameessa niinku ei mitään. Dafuq I just saw?? 

Oli mulla sitte jotaki oikeetaki asiaa. Käytiin tiistaina Haukiputaan lukiolla tutustumassa. Oli jotenki aika ärsyttävä paikka. Mää oon alkanu kyllä kallistua sinne Norssin suuntaan. Ei mulla oo mitää syytä mennä Haukiputaalle, ei siellä oo mitää mikä houkuttelis. Eihä sinne koululle edes kulje busseja. Käytiin samana päivänä koulun jälkeen tekstiilin valinnaisryhmän kans Oulun Eurokankaasta ostamassa kankaita niihin päättötöihin. Meidän piti ite maksaa bussimatka ja sitte sieltä pysäkiltä piti vielä kävellä iha mukavasti. Hirvee vaiva jonku kankaitten takia ja siitä mun mekosta tulee muutenki varmasti ihan hirveen ruma.Ostin muuten uuden hiusvärin. Semmosen vaaleen. Yllättävää... Kattos nyt millon saan värjättyä, ehkä viikonloppuna. 

Juuh enpä ole tänäänkää mitään jännää tehny.. Leivoin tossa kroisantteja ja kohta pitäs lähtä lenkille... Jotenki mulla on taas semmonen kausi, ettei jaksas lähtä lenkille tai tehdä mitään, mutta sitte ku mää en mee, mua alkaa ahistaa. Mää stressaan ens kesää jo nyt vaikka kisakausi alkaa vasta tammikuussa... Ja sitte nää kaikki kouluhommat, jotka tuntuu kasaantuvan päälle jo tässä vaiheessa vuotta. Pakko yrittää tsempata...

3 kommenttia: